کيسه فريزر رولي
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کيسه هاي فريزر  که براي نگهداري گوشت ، ميوه و سبزيجات يا هر نوع مواد غذايي مناسب است. طراحي اين رول هاي سنگين ، هوا را از کيسه بيرون برده و از غذاي خود دور کنيد.  توليد کيسه فريزر رولي پايدار از مرغوب‌ترين مواد اوليه استفاده مي‌کنيم و به هيچ وجه ضايعات پلاستيک به آن اضافه نمي‌کنيم.براي توليد، دوخت و پرفراژ کيسه فريزر رولي از بهترين و به روزترين ماشين‌آلات استفاده مي‌کنيم.

دوخت کيسه فريزر رولي با ضريب خطاي خيلي پايين انجام مي‌شود و پرفراژ آن بسيار دقيق است، در قسمت دوخت و پرفراژ کنترل کيفيت با دقت و حساسيت بالايي انجام مي‌شود، به همين دليل خطاي دوخت و پرفراژ حداقل است.

 

کيسه هاي فريزر چه تفاوتي دارند؟

در حالي که غالباً ظاهري کاملاً شبيه به کيف هاي پلاستيکي ديگر دارند اما کيسه هاي فريزر کمي ضخيم تر از کيسه هاي زيپ دار معمولي هستند. اين به يک کيسه ذخيره سازي محکم تر و با دوام تر تبديل مي شود. ... در نتيجه ، کيسه هاي فريزر براي مدت طولاني تري غذا را تازه نگه مي دارند و از سوختن فريزر جلوگيري مي کنند يا آن را کند مي کنند.

کيسه فريزر رولي

 

بهترين روش براي فريز کردن شير

 

وقتي آنها يخ زدند ، مکعب ها را در کيسه هاي پلاستيکي قابل انعطاف سنگين يا ظروف قرار دادم. وقتي يک دستورالعمل به شير نياز دارد ، من فقط تعداد مکعب هاي مورد نياز را بيرون مي آورم. " استفاده از نوک روت مي تواند به شما در صرفه جويي در فضاي فريزر کمک کند ، به علاوه به شما امکان مي دهد دقيقاً مقدار شير مورد نياز خود را آب کنيد.

 

 

آيا مي توانم از کيسه هاي ساندويچ معمولي در فريزر استفاده کنم؟

 پاسخ بله ، مي توانيد آن را در فريزر قرار دهيد و مطمئن شويد که در آن را بسته و فاقد مهر و موم قلم است ، در غير اين صورت مواد غذايي را با سوختن فريزر دريافت خواهيد کرد. ... با اين وجود مي توانيد از کيسه هاي فريزر براي نگهداري وسايل در فريزر استفاده کنيد.

 

 

آيا فريزر کيسه هاي ذخيره سازي Ziploc بي خطر است؟

بله ، کيف و ظروف زيپلوک در برابر فريزر ايمن نيستند. آنها شرايط ايمني سازمان غذا و داروي ايالات متحده (FDA) را برآورده مي کنند

 

اگر کيسه هاي فريزر نداشته باشم از چه چيزي مي توانم استفاده کنم؟

کاغذ. اگر غذا را براي مدت زمان کوتاه تري (حداکثر 2-3 هفته) در حال انجماد هستيد ، مي توانيد در کاغذ قصابي سفيد نشده يا ورق ها يا کيسه هاي کاغذ موم بسته بندي کنيد. کاغذ قصابي مواد غذايي را به خوبي کاغذهاي واکس دار مهر و موم نمي کند ، اما بسته بندي لايه اول خوبي را ايجاد مي کند

 

آيا استفاده از کيسه هاي فريزر بي خطر است؟

ظروف پلاستيکي ايمن فريزر يا کيسه هاي با کيفيت فريزر توصيه مي شود. ... همين مورد در مورد کيسه هاي ذخيره سازي صادق است - آنها بايد "کيسه هاي فريزر" باشند ، نه فقط کيسه هاي ذخيره سازي. غذاي ذخيره شده در ظروف غيرقابل قبول ممکن است براي خوردن "ايمن" باشد ، اما بي کيفيت است.

 

ذخيره مواد غذايي در شيشه يا پلاستيک بهتر است؟

شيشه معمولاً هنگام نگهداري مواد غذايي از پلاستيک ايمن تر است. شما مي توانيد ظروف شيشه اي را بارها و بارها گرم کرده و دوباره گرم کنيد و نگران نباشيد هرگونه مواد زالايي شيميايي در مواد غذايي وارد شويد و دوام بيشتري دارند ، بنابراين بعد از مدتي استفاده ظروف شما رنگ نمي شود و بوي بقاياي غذا نمي دهد.

 

کيسه هاي فريزر چه مدت کار مي کنند؟

بسته به مارکي که انتخاب مي کنيد اکثر کيسه ها مي توانند مواد غذايي را براي مدت 1-2 ماه  در فريزر نگه دارند.

 

گوشت در کيسه فريزر چه مدت دوام مي آورد؟

گوشت گاو ، گوساله ، و بره

 

به طور خاص ، FDA مي گويد که استيک هاي خام را مي توان به مدت شش تا 12 ماه در فريزر نگه داشت. با اين حال ، ريز ريزها چهار تا شش ماهه کوتاه تر طول مي کشند در حالي که کباب ها را مي توان از هرجاي ديگر بين چهار ماه تا يک سال منجمد نگه داشت.

 

چه مدت غذا در کيسه فريزر منجمد مي ماند؟

ماندگاري يخ در کيسه اي عايق شده چقدر است؟ به طور کلي ، بسته هاي يخ از 24 تا 36 ساعت در يک ظرف عايق بندي شده منجمد مي مانند.





:: برچسب‌ها: ظروف پلاستيکي ايمن,نگهداري مواد غذايي,ظروف زيپلوک ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: